Նամակ անծանոթ ընկերոջը

Բարև,անծանոթ իմ անունը ֆարզամ է։

-Բա քո անունը ինչ է։

— Քո ազգանունը ինչ է՞։

Իմ ազգանունը քիմիայի է։

Ես ութ տարեկան եմ։

Բա դու

Ես սիրում եմ նկարել,ՉԻՆԵՐԵՆ,անգլերեն,հայերեն,պարսկերեն,ծառից կախվել,ֆուտբոլ,բարձունք հաղթահարել,գրել,սպորտ-ով զբաղվել,վազել,սկեյտ վարել,հեծանիվ վարել,կառատե բոքս,կարդալ և մաթեմատիկա անել։

բա դու ինչ ես սիրում։

Ես սովորում եմ <<Մխիթար Սեբաստացի Կրթահամալիրում>>։

բա դու որ դպրացում ես սովորում։

Մենք դասարանով հինգշաբթի օրը գալիս ենք դդմաշեն։

ես սիրում եմ կարմիր,սև,դեղին,կանաչ և գազարագույն։

բա դու որ գույնն ես սիրում։

Ես սովորում եմ 3-3 դասարանում։

բա դու որ դասարանում։

Երբ որ գամ քեզ հյուր այս պատասխաները քեզ կհարցնեմ և դպրոցում պատասխաները կգրեմ։

լավ ցտեսություն։

ցտեսություն։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով